sobota, 10. maj 2014

Zakaj bi odprl servis in prodajo koles v Istri?

Oziroma, 5 nasvetov, ki jih je koristno preletet, da bo vaše družinsko kolesarjenje ob morju fajn.  

Z družino grem konec tedna na kolesarski izlet. Hči, ki ima slaba 4 leta, je ravno dobro začela poganjat svoje prvo kolo. Navdušen sem. In ker se zares trudi, in ker so očitna ta prva kolesa bolj tako tako, nam je uspelo pokvariti gonilko.

Ok, rešitvi sta dve:

1.      Kupi novo kolo ali popraviti tega

NI problema, naslednji dan grem še brez jutranje kave  v akcijo, dokler kolesarska euforija ne pojenja.
Kaj ponuja edini kolesarski servis v rangu 50 km?Googlam, kje za vraga med Vrsarjem, Pazinom in Porečom prodajajo kolesa. Stežka najdemo  B Point v Poreču, ko mi šefe pove, da se mu »ne da« tega kolesa popravljat, mi ne želi posodit ključa, niti prodat kroglic ali komplet lager. Ne razumem.

2.       Ponudba novih koles

Ok, potem pa pojdimo kupit novo kolo. Si mislim, da v poplavi turistov na kolesih to območje premore vsaj eno štacuno s kolesi, ali pa Hervis oziroma Intersport. No, pa je ne. Vrhunec kolesarske ponudbe so Lidl, Konzum, Plovine in Kaufland. Prečešemo vse, imajo cca 20 koles, s tem ni enega kolesa med 12'' in 20'' col.

Grem v železarno, odločen, da popravim kolo. Prijazen gospod mi pomaga, mi naredi podložko iz cevi in spet popravljam kolo, nič hudega, sem pa iz tega potegnil;


5 nasvetov, ki jih povzemam ob kolesarjenju po Istri:

1
1. Istri lahko računaš zgolj s tem, da napumpaš kolo na bencinski črpalki (nastavek je fajn imet v denarnici

2.       Za vsak drug defekt (ketna, zračnica, lager) si vzemite s sabo orodje

3.       Če niste ravno vešči, pa vzemite rezervno kolo, kajti serviserji koles so muhaste sorte in se odločajo po svoji presoji, če se jim DA kaj popravljat ali ne


4.       Ko boste kupovali otroško kolo, se pozanimajte kakšna je gonilka ali preverite če že nima LUFTA!

5.       Če potrebujete nasvet, ko se odločate za nakup otroškega kolesa, me pokličite, naštudiral sem jih do potankosti, čeprav bi ga Juta kupila zgolj za to, ker ima trakce (ne pustite se prepričat!)

Before



After

Drugače je blo pa fajn! Še mal pa gremo na Parenzano...




Ni komentarjev:

Objavite komentar