nedelja, 9. marec 2014

Živjo,

Evo, pomlad je med vrati...jaz pa med dvema sezonoma. Še vedno mi nosite smuči in hvala za to...ko že prihajate drugi, polni intuziazma in idej, da bi predelovali vaša kolesa...
Zato sem se odločil, da vam bom moj eksperiment predelave kolesa, predstavil v naslednjih blog zapisih...
Obutev je za prave fixi rajderje nujna oprema 

Šli bomo po koraki:
- najprej bomo izbrali kolo, ocenili katere dele bomo obdržali in katere nadomestili
- potem bo sledila izbira novih kompenent in razlaga, zakaj kaj izbiram
- nato sledi stilska izobrazba in finalizacija
- in seveda končni izdelek

Če vam je ideja všeč, mi sledite. Svoje objave pa bom shareal tudi na FB profilu.

Naj se fixi avantura pomladi začne!

Maro

Če koga zanima, me lahko sledi tudi tule:
Moj Facebook profil

Ni komentarjev:

Objavite komentar